29 Mart 2013 Cuma

YAŞ 18 (18 AGE)

Gencim yaya getme ezerler
Hayata ters getme şaşıtrırlar
Durmadan ağlama yaşlanırsın
Sen böylesin kabul et .


Büyüdükte nolmuş daha genciz
Hayata atılmak neden erken oluyor 
Kötü günler bu kadar mı çabuk , 
Ne yapalım alın yazısı , büyümek ,

Doğduk isyan edercesine ağlayarak
Konuştuk küfür edercesine hayata
Yürüdük dağlara hasret çeker gibi
Ergenlik geldi günahkar oluverdik bir anda .

Sevgi ile dolan gözler
Beş para etmez şu kızlar
İnsanlar çok arsız
Yeni öğrenmeye başladım , adeta .

Tutundum adeta ölümün pençesine
Büyük bir istekle , öylece , acıyla
Ağladım bazen aşk yarasıyla
Susuyorum şimdi sancıyla .

Gençlik süresi doluyor
Gitgide yaşlanıyoruz
Geleceğimiz yaklaşıyor bize
Galiba büyüdük be anne !!!

Muzaffer Kır (Victor Pradera ) 
Basit bir Şiir (Simple a Poem )
17.02.1995 --- 11:06

2 yorum:

  1. Gençlik süresi doluyor Gitgide yaşlanıyoruz Geleceğimiz yaklaşıyor bize Galiba büyüdük be anne !!! Bu kıtayı beğendim ve gerçek bu kadar ifade edilebilirdi...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler , benim bir anlık düşüncemin sebebi bu harika şiirim :)

    YanıtlaSil