28 Mart 2013 Perşembe

İki Mazlumun Öyküsü


       Bazen yaşamak zor gelir mazluma yaşar gene de savaşırcasına bazen yaşamak zor gelir şımarığa parasıyla oynar bilmez ki mazlumun durumunu
bunlar bir gün karşılaşır.
Mazlum şımarığa der ki: ” abi ilaç alacağım para verir misin?” şımarık: “yürü git” der bilmez ki o mazlumun oruçlu olmasına rağmen 6-7 saattir para bulma derdini , bunlar ertesi gün gene karşılaşırlar şımarık yolda kalmıştır acil otobüs bulması gerekir ama 2 saat olur gene bulamaz mazlum gelir neden beklersin burda der . Şımarık dün para isteyince utanıp güzel giyinip mi para istiyorsun . Hayır der ben zaten zenginim sen eğer dün bana paranı verseydin sizin şirkenizi satın almazdım . Şımarık “pardon ” der sen mi satın aldın . Evet der senin babanın hatırasını korumak için şımarık : ne hatırı varmış rahmetli babamın , senin baban benim 20 yıl önce ki fakir halimi görünce mübarek Ramazan ayında şimdinin parasıyla 500 bin TL’sinin 5′de 1′ini bana zekat vermişti . Peki dün neden para istedin diye sorar şımarık , mazlum dün gerçekten ihtiyacım vardı belki parayı verseydin şimdi annem yaşıyor olabilirdi düşün sadece 5 TL almayı unuttum senin babanın hatırı var diye oysa ki parayı bulmak için şirkete çok yakındım der , şımarık özür dilese de mazlum onu affetmez ve çeker gider . Şımarık artık fakir hayatı süren bir mazluma dönüşüp vermediği para için artık eline 1 TL geçse bile sadaka vermeye başlamıştır …
Anlatmak istediğim bazı pişmanlıklar çok gecikebilir bol bol sadaka verin sevindirin mazlumları , kırmayın kalpleri…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder